Monday, October 20, 2008

PERHATIAN


E-dagang Uptrend2u dapat sambutan hangat di KUCHING!
PENDEDAHAN EKSKLUSIF SEORANG MAT DESPATCH MENJADI JUTAWAN DALAM MASA YANG SINGKAT MELALUI UPTREND2U.

Seorang jutawan muda Uptrend2u telah mengadakan satu taklimat di salah sebuah hotel di Kuching baru baru ini telah terpegum melihat sambutan yang menggalakkan daripada warga tempatan.


Uptrend2u di Kuching belum mencecah 1% pun..Kini ianya mula berkembang. Konsep MLM melalui e-dagang telah melonjakkan nama AMY (Jutawan muda Uptrend2u) daripda seorang despatch (Penghantar surat) kepada seorang jutawan yang berpendapatan RM80,000 - RM100,000 sebulan. Ini berlaku hanya dalam masa 22 bulan sahaja.!



Lebih kurang 450 orang telah hadir pada malam tersebut. Kehadiran daripada pelbagai bangsa dan latarbelakang telah memberi inspirasi kepada usahawan-usahawan e-niaga agar terus berkembang di Sarawak.

Antara lain gabungan Network Marketing dan ICT telah membuatkan perniagaan Uptrend2u berkembang dengan cepat dan hingga kini telah melahirkan lebih 50 jutawan bumiputera sejak 2004.




Kini Uptrend2u mula berkembang drastik sekali lagi setelah melangkaui minda dan tanggapan negatif daripada warga tempatan. Gelombang perubahan minda ini akan melonjakkan pernigaan uptrend2u di KUCHING.

Ya sememangnya susah untuk menerima kenyataan pendapatan RM300 - RM500 sehari dengan modal hanya sekali serendah RM550.. Anda kena percaya, anda kena tahu caranya, anda kena faham.




Sila hubungi saya.
EN FADZLY 013-7889912 (Grup TRB Network)
Buat temu janji , penerangan 10 - 15 minit mungkin boleh membantu anda.


No comments: