Tuesday, October 14, 2008

PROMO


BACA KALAU ANDA INGIN MENAMBAH PENDAPATAN

Apa yang perlu buat adalah mudah....semudah A-B-C-D Tu jerr...kalau ABCD camtuh korang ckp susah jgk..mmg xyah berbisnes la... kalau wireman...surirumah..pak guard boleh berjaya dalam perniagaan ini ... mengapa tidak anda..

Setiap bisnes mesti ada customer. Dalam program ni... customer juga dikenali sebagai rakan niaga. Kalau malu mencari customer .. biarlah customer mencari anda... Iklankan perniagaan anda.. Sebarkan flyers.. beritahu rakan2 melalui SMS..E-mail..web..Dan ingat.. anda hanya melakukan usaha... rezki Allah bagi..nak tak bangun2 je tido dahde 15 missed calls, 10 SMS yg nak tanya pasal program ni ngan korang.

Peluang bisnes ini seperti korang melihat duit percuma berlegar-legar didepan mata...Adakah korang nak kata "Nanti dulu la nak ambil duit tu..." atau "nanti balik fikir nak duit tu ke tidak"...INGAT PROGRAM NI UNTUK ORANG YANG NAK DUIT SAHAJA... SAPA2 YANG TAK NAK DUIT...TAK PAYAH JOIN...

Bagi mereka yg biasa berniaga...untung & rugi atau naik turun perniagaan adalah perkara biasa. Dah ramai aku tengok org jatuh bangun dalam bisnes... yang berjaya biasanya orang yang tak pernah serik gagal dlm bisnes..Memang best bisness ni....

JOM BUAT DUIT... JGN BUAT ALASAN...

Alasan yang biasa diterima dari mereka yang takut terlibat dengan perniagaan.

1. Takut rugi
Orang ini ialah orang yang tiada keyakinan diri. Beranggapan rezeki itu datang dari orang lain. Belum cuba dan belum berusaha sudah mengaku kalah. Perlu diingatkan...rezeki bukan anda yang tentukan. Rezeki datang dari Allah... Anda hanya perlu berusaha dan berdoa... itu sahaja.

2. Takut cari orang
Dalam perniagaan... anda perlu ada pelanggan. Sama ada anda keluar mencari pelanggan atau pelanggan mencari anda. Kalau anda malu mencari pelanggan.... biarlah pelanggan mencari anda. Untuk pelanggan mencari anda, anda perlu mengiklankan perniagaan anda... dengan cara gunakan flyers, iklan, promosi di internet dan melalui rakan niaga anda yang lain.

3. Tidak dapat menerima penolakan pelanggan.
Dalam perniagaan, penolakan pelanggan adalah perkara biasa. Anda hanya melakukan satu usaha. Jangan mengharapkan apa-apa dari sesiapa dari usaha anda. Rezki datang dari Allah dan bukan pelanggan anda... Jika anda tidak mengharapkan apa2... anda tidak akan merasa apa2 dari penolakan pelangan.

Lagi Tips.
Anda akan dengar suara-suara macam ni dari kawan2 yang negative.... "Hoi...kau dah dapat berapa juta??? (kata sindiran sinis)".. atau " Pinjam RM10k.... kata dah buat bisnes jutawan...."(sambil gelak sakan)Tinggalkan mereka... anggap kata-kata mereka itu satu cabaran..

JOM... kita sama-sama berusaha dalam bisnes ini...

Buat keputusan sekarang... jangan berfikir atau berkata "nanti dulu la" atau "kalau rugi macam mana?" Cuma katakan pada diri anda "aku nak berubah dan berjaya... aku cuma perlu berusaha dan berdoa...rezeki Allah yang bagi..

APA LAGI ALASAN KITA ?

Tiada Modal?
Anda boleh guna simpanan, atau tangguh sementara dahulu perbelanjaan tetap atau boleh buat pinjaman. Modal sebanyak itu, kalau disimpan dalam Bank, berapa sangat pulangan yang anda jangkakan? Bandingkan pulangan yang bakal anda dapat jika BERNIAGA dalam Program ini berbanding prog2 SCAM yg lain!

Tidak Minat?
Ramai yang bekerja bukan sebab minat tetapi terpaksa bekerja untuk sara diri & keluarga. SO, BUATPE BUANG MASA LAGI ?Tiada Masa dan Sibuk?Setiap manusia ada 24jam, orang sibuk semestinya rajin.Tak Pandai Cakap?Kursus disediakan untuk timba ilmu.

Takut Haram?
Bukan Skim Cepat Kaya. Bukan Skim Piramid. Bukan Skim 4D (Duduk Diam Dapat Duit). Bukan Aktiviti Haram. Program ini adalah Sah mengikut peruntukan undang-undang. Berdaftar dengan Kementerian Perdagangan Dalam Negeri & Hal-Ehwal Pengguna - KPDNHEP. yg dah terbukti SCAM ngkorang nak join plak..yg SAH taknak join..Apa lagi alasan,

MAU TAK MAU?

"KEJAYAAN DEMI KEJAYAAN DICIPTA HARI DEMI HARI...MENGAPA MESTI KITA MENJADI PENYAKSI PADA KEJAYAAN MEREKA...KALAU MEREKA BOLEH! KITA PASTI BOLEH!"

"Keluarkan Kehebatan Diri Anda dalam Perniagaan Ini." InsyaAllah, Kita Semua Mampu"Mengatasi Pencapaian Terbaik Peribadi."Tetapi INGAT!!!"Tiada manusia yang gagal dalam kehidupan melainkan dia memilih untuk gagal... Dan kegagalan yang sebenar adalah kegagalan MENCUBA!"

Jangan fikir panjang

BERTINDAK SEKARANG JOM BUAT DUIT JANGAN SEGAN2 CALL/SMS AKU UTK INFO FREE BAGAIMANA INGIN MENAMBAH PENDAPATAN MELALUI PROGRAM E-NETWORKING DRP. SYARIKAT E-DAGANG YG DIIKTIRAF SBG. NO.1 DI MALAYSIA

013-7889912

No comments: